Thursday, November 10, 2005

Bestman speech


(Малко блъфирам, че ще говоря импровизирайки. Речта, да си призная доста ме притесняваше и се подготвих старателно.)

Добър вечер!
Надявах се че речта ще бъде малко по-късно, за да мога да я изгладя с още едно малко, но няма как. И така да започваме.

(Леко покашлям и заемам тежкарска поза с чаша в ръка.)
Добър вечер, скъпи гости!

Искам да кажа няколко думи, като кум на това тържество.
Нещата се развиват много бързо, когато една двойка си купи пералня, почти е сигурно че ще се оженят. Не им се размина на Иван и Мария. Нещата за мен бяха ясни още, когато я пренасяхме. Прането и семейния живот си приличат. Надявам се, че Мария ще знае кои копчета да "натиска", а на Иван пожелавам да си изпълнява "програмата" редовно, та чак до старини.

(Изчаквам малко да осмислят и започвам в стил Батето Славков)
Тъй като танца ги събра, пожелавам на младата двойка с танцова стъпка да заобикаля проблемите, да се усмихват, да си вярват повече и Иван да продължава да води умело.
А и ако пропеят съм сигурен, че ще бъдат най-щастливата двойка!

(Закачка към Цветето, детето на Мария)
Искам да отправя и специално пожелание към Цветето.
В скоро време ново гадже в детската градина, а по-нататък успех в учението.

(Ориентирам се към завършване и силни финални думи.)
За мен е чест и удоволствие да бъда кум на Иван и Мария и надявам се съм оставил добро впечатление на всички вас.
И така нека отпуснем вратовръзките и да се хващаме на работа.
Събрали сме се да пием, да пием за каквото сме се събрали!

(Винаги трябва да има и закачка.)
Аз почти си изпълних задълженията, остана само бягството с булката.
НАЗДРАВЕ!
(Изчаквам бурните ръкопляскания и съм спокоен, сватбата започва.)

No comments:

algorithms (1) cpp (3) cv (1) daily (4) emacs (2) freebsd (4) java (3) javascript (1) JSON (1) linux (2) Lisp (7) misc (8) programming (16) Python (4) SICP (1) source control (4) sql (1) думи (8)