Monday, August 21, 2006

Хапещите от "Форма Д"

   Не купувайте от "Форма Д"! Само това ще ви кажа. Сблъсках се с небивала простотия. Е, яд си ме е ама ще ви обясня за какво става въпрос та да се знае. Грешките на едни трябва да са поука за други.
   Започваме с малко предистория. Дамата която държи веригата от магазини(два на брой) е от Първомай(както и аз). Казва се Даниела, откъдето идва и "Д"-то в името на фирмата. Асистира сестра й. Парите не трябва да излизат от семейството - това го приемам. Майка, баща и братовчеди са наредени по веригата. Лошото е, че манталитета и облика на магазините не е претърпял развие. Остават си една семейна бакалия с жените начело. Келепира, келепира е важен.
   Тази събота отидох да си купя теракота от техния магазин на Карловско шосе в Пловдив. Леля Пенка-майката се изфука майсторски и даде отстъпка. Какво си купих? Да направим сметката.

Fenix Crema - 18.10лв на квадрат
Nature Beige - 18.10лв на квадрат

Общо платих: 887лв. Цената, която платих не е достатъчна за да включва транспорт (е не можели да запалят буса за такова количество) затова добавям и 4 курса до Пловдив - 40лв. Стана 927лв. Щото имат и само един работник в склада аз и брат ми помагаме активно в товаренето, от един град сме няма начин. Сега правим и проверка в Интернет. Пускам в Google: Ceramic Floor tiles price. E, видяхте ли? Цените са около 4 евро да удвоим цената за доставката и получаваме 8 евро. Значи аз съм си платил и та предплатил. Макар че ми е дадена и отстъпка иначе са по 21.30лв. Нормално, плащам много очаквам и много. Келепир, келепир.
   Добрите момченца отиват и да помагат. Товара започва...

"Аз на СОТ момче не вярвам, всички са маскари" - разсъждава чичо Наско - бащата.
"Я да си имам аз в склада и една каракачанка вързана на къс синджир. Ама лоша да трепе хора. Аз не си давам труда току така. Я да видим, кой ще краде хехехех". Да ама аз си плащам. Иначе магазина много излъскан и леля Пенка-майката много мазна. Парите бързо се вземат ама стоката се дава трудно.
   Слизаме в склада. Плочките са почти насипни. Опаковани са по 10 с много тиксо. Твърди се, че са първо качество. Товарим ли товарим в тъмния склад, добре е да имаш познати навсякъде. Никой не знае че има изненада с бели зъби скрита в ъгъла.
   Синджира се и къса, оковите падат звяра изскача. Кучето напада в гръб брат ми. Работника хвърля всичко и се качва на високо. Настава паника. Брат ми е жестоко нахапан. Подло и неочаквано, типично за фирма "Форма Д". Имаше страх и кръв. По братски винаги сме си помагали. В един момент взехме надмощие и погнахме кучето. Искахме то да умре. Ние не сме братя варвари, ние не обичаме нападения в гръб.
   Чичо Наско, чичо Наско той пари е дал и го хранил с хляб 6 месеца.
   "Въх убихте ми кучето бе, серсеми!" - крещи и тича към нас видимо вдигнал кръвното. Айде спаси кучето и си спести шамара, който му бях нарекъл - мир да има. Ама как исках да умре(кучето)!

   Искам да ви кажа нещо семейна фирма "Форма Д". Вие сте лъскави и кухи! Спрете с келепира и се докажете с честност и обноски. Вие сте търговци не си мислете, че хора като мен и брат ми ви крадат. Спрете да се подмазвате това не ви прави по-добри търговци. Палете буса и угаждайте на клиентите. Не лъжете. Назначете способни хора, а не комшията от Първомай. И не на последно място хранете кучетата си с кучешка храна, а не с хляб и помия.

Внимание в София кучетата са две!

Сбогом вие не съществувате за мен.

3 comments:

Anonymous said...

Баси.... Нямам думи, типично по българси...
"Келепир да има, ... дай ми Солунската митница, пък тогаз ела ме виж...."

Anonymous said...

само че кучетата са три има една в магазина Бойчева май се казва егати и тъпата фамилия и тя се мисли за роднина,нямам думи колко е..ние отстъпки не правим,другата и колежка па вони на джибри .Ужас.................

Anonymous said...

Цялостно не съм доволен от обслужването след покупката на продукти от Форма-Д. Шкафчето за баня от MDF не стига, че не беше същото като това което е изложено в магазина им (произведено по различен начин, с различно качество и материали от производителя, което вие сами потвърдихте), а и се поду от влагата в банята. Шкафа е с ниско качество на изключително висока цена. В крайна сметка след 4 месеца чакане не получихме задоволителен отговор и не ни беше възстановена сумата за шкафа.

Ако искате да прочетете повече преди да закупите нещо от тази фирма
https://forma-d-mneniq.blogspot.bg/

algorithms (1) cpp (3) cv (1) daily (4) emacs (2) freebsd (4) java (3) javascript (1) JSON (1) linux (2) Lisp (7) misc (8) programming (16) Python (4) SICP (1) source control (4) sql (1) думи (8)