Thursday, May 17, 2007

Daily thoughts - 1



"Just think--you could be rich one day!"


Много често ми се налага да решавам проблеми като търся в Google или питам приятели, колеги и форуми. После минава извесно време и бре, същия проблем. Да, ама как го реших, кого попитах? Та нали затова се водят бележки. Аз дори си имам един файл на Descktop-a - notes.txt. Като направя нещо или видя добро решение си пиша в него. Помага ама не е универсално, вече загубих два такива. Много ми се ще и да споделям, да видя коментари и макар и да звучи егоистично, да си пазя нещата. Другата ми идея е, под този етикет - daily да си споделям настроенията. Нещо кратко, може би интимно. Така ще си стане истински дневник. До сега писанията ми са повече като "статии". Това ми отнема повече време и blog-a ми остава за много време един и същт.

Е това беше анонса. Надявам се да не пиша само няколко реда, като тези в телеграфен стил. Лесно става и води до пристрастяване. Това не трябва да са неща за издатели, а нещо споделено.

No comments:

algorithms (1) cpp (3) cv (1) daily (4) emacs (2) freebsd (4) java (3) javascript (1) JSON (1) linux (2) Lisp (7) misc (8) programming (16) Python (4) SICP (1) source control (4) sql (1) думи (8)