Tuesday, February 05, 2008

Led Zeppelin като терапия

   Колко бавно минава времето, когато нещо ти тежи. Нещо те яде отвътре и не си намираш място. Обвиняваш се и връщаш времето назад. Всички казват "нормално е", но никой не знае до кога. Няма универсално лекарство. Няма и универсален съвет. Аз с моите мисли и много много въпроси. От време на време, като остана сам нещо ме хваща за гърлото, подтискам се и угасвам. Самотата ми тежи. Не трябва да оставам сам, аз си знам.
   Сега обаче откривам истинското приятелство. Разбират ме, че страдам и се грижат за мен. Не ме оставят сам. Обичам приятелите си и аз ще помагам и аз ще бъда с тях. Бих се погубил ако ги нямах.
   Бавно оптимизмът ми се завръща. Винаги има и добра страна. Ще престана да си задавам въпроси, за да не си черня дните и мислите. Няма да се предам! Не съм сторил лошо. Един ден ще има Rock'n Roll, baby и аз ще бъда по-силен от всякога. Знам, че няма невъзможни неща.

"Невъзможно е само силна дума, използвана от слаби хора, намиращи за по-лесно да живеят в света, който им е отреден, вместо да открият силата в себе си да го променят. Невъзможно не е факт. То е убеждение. Невъзможно не е твърдение. То е предизвикателство. Невъзможно е осъществимо. Невъзможно е временно. Невъзможно е нищо."


2 comments:

Anonymous said...

Златко,

Малко футбол?

Zlatozar said...

Оооо, ама разбира се! Обаждайте се. Аз се връщам от Исландия на 17 март. Там ще тренирам, гответе се ;)

algorithms (1) cpp (3) cv (1) daily (4) emacs (2) freebsd (4) java (3) javascript (1) JSON (1) linux (2) Lisp (7) misc (8) programming (16) Python (4) SICP (1) source control (4) sql (1) думи (8)